Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Panda Antivirus Platinum.

Postat av Heaby den 30 Januari 2004, 07:28
3 kommentarer · 124 träffar
Någon som använder detta antivirusprogram? Är det lika bra, sämre eller bättre än Norton Antivirus? Sen har jag ett problem med Panda som jag gärna vill lösa. Man får ju en brandvägg när man installera Panda och i Panda kan man konfigurera "permanent skydd med brandvägg". Där kan man välja massa saker, bl.a vilka program som ska få tillgång till internet. Alla program som finns på listan är tillåtna att komma åt internet, men om jag aktiverar "permanent skydd med brandvägg" så kommer jag inte ut på internet. Jag förstår inte, är det fel fel på Panda eller är det nån inställning jag glömt? Vill gärna få hjälp med detta, vill ju ha en brandvägg som skyddar min dator hela tiden och inte bara när jag inte ska vara uppkopplad mot internet (vad ska jag då ha en brandvägg till!).

Väldigt tacksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..