Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helt åt helvete

Postat av s0h den 1 Juli 2005, 17:38
8 kommentarer · 50 träffar
Jag fick hem en ny dator igår, den innehöll inget operativsystem eller liknande , jag fick inte ens hem drivrutiner för moderkort osv.
Så jag satte bara in XP skivan och installerade, internet fungerade inte så jag skrev över det gamla XP med ett uppgraderat (SP2), och tillslut fick jag igång internet. Men det berodde nog inte på SP2.

Gick in på ASUS hemsida och fixade diverse drivrutiner.

Sen ville jag partitionera, testade med allt , men i alla jävla program verkar det alltid fattas nåt som slutför. Diskhanteraren fungerar inte (kan inte högerklicka och välja ny partition), partition magic 8.0 trial fungerade heller inte , klickade på APPLY changes , det laddade lite men sen gick allt tillbaks.

Jag tänkte att jag formaterar om då och kör guiden man kan göra i installationsprogrammet. Men programmet säger nu att den inte hittar nån hårddisk. Jag har en S-ATA hdd på 200GB, och jag la in drivers på diskett och klickade F6 i början av programmet , men nån fil på disketten var det error på.

Alltså vad fan gör jag för fel?

Jag kan inte formatera eller partitionera på datorhelvetet
Nån som kan hjälpa?

Kommer nog behöva göra en hel del edits :)!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..