Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med windows update.

Postat av MoonMeander_ den 24 Februari 2016, 20:04
5 kommentarer · 247 träffar
Hejsan!

Har haft ett problem under hela kvällen som gör mig helt skogstokig.

När jag försöker boota min stationära dator, så skall den göra en windows update. Fine tänkte jag, lät den reboota och liknande mesans middagen förtärdes. Kommer tillbaka till datorn efter cirkus 20 minuter, och ser att windows updated fortfarande håller på. Låter den jobba liten stund till, och inser att fan. Det här kommer inte fungera.

I cirka 2 timmar, har datorn rebootat & gått in i windows update innan jag hinner logga in, när updated är klar (100%) så kommer inloggningskärmen in, efter cirka 1-2 sekunder så rebootar datorn återigen. Spelar ingen roll om jag hinner skriva in lösenord, den bootar om ändå.

Har prövat att:

Starta i felsäkert läge, den rebootar ändå.
Bootat datorn i senast fungerande boot-sequense, den startar om ändå.
Prövat att dra ur allting, mus, telefonladdare psu-sladd & startat om. Exakt samma problem.

Prövat startat om datorn manuellt flertalet gånger, dra ur strömsladd & använt startknappen. Fortsätter lik förbaskat ändå.

Pröva att köra en boot repair, samma problem efter denna var klar likväl.

Är helt slut på ideér, och lämnar bollen vidare mot någon mer kunnig.
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..