1
Black screen
Postat av Iaz den 10 December 2015, 14:44
8 kommentarer · 432 träffar
Tjo!
Igår slutade min dator fungera. Jag spelade hearthstone och stängde av datorn som vanligt i förrgår. När jag skulle starta datorn igår Så kommer jag inte längre än till Asus laddningsbilden. Där snurrar windows cirkeln, men datorn kommer inte längre fram än så. Jag har försökt att formatera om datorn genom att gå in i bios och försöka installera om windows, det går inte utan då kommer jag förbi asus laddningsbilden men får black screen direkt efter och kan inte göra någonting. Någon som haft liknande problem tidigare och löst det?
MVH Iaz
Delarna jag har i datorn är följande:
Processor: AMD FX-9370 8C 4.4GHz16MB AM3+
Moderkort: ASUS M5A97 R2.0
Grafikkort: ASUS GeForce GTX 760 DirectCU II OC 2GB
Ram: HyperX 8GB (2x4GB) CL9 1866Mhz XMP
PSU: Cooler Master B500, 500W
Igår slutade min dator fungera. Jag spelade hearthstone och stängde av datorn som vanligt i förrgår. När jag skulle starta datorn igår Så kommer jag inte längre än till Asus laddningsbilden. Där snurrar windows cirkeln, men datorn kommer inte längre fram än så. Jag har försökt att formatera om datorn genom att gå in i bios och försöka installera om windows, det går inte utan då kommer jag förbi asus laddningsbilden men får black screen direkt efter och kan inte göra någonting. Någon som haft liknande problem tidigare och löst det?
MVH Iaz
Delarna jag har i datorn är följande:
Processor: AMD FX-9370 8C 4.4GHz16MB AM3+
Moderkort: ASUS M5A97 R2.0
Grafikkort: ASUS GeForce GTX 760 DirectCU II OC 2GB
Ram: HyperX 8GB (2x4GB) CL9 1866Mhz XMP
PSU: Cooler Master B500, 500W