1
Mus och tangentbord, snälla hjälp!
Postat av gurr4n den 28 Maj 2014, 03:23
0 kommentarer · 153 träffar
Finns det någon som kan förklara för mig vad jag ska göra? Har haft detta problem ganska länge nu. Provat att ändra inställningar för energisparläge på USB-portarna och uppdaterat alla drivrutiner osv. Har nu omformaterat datorn men problemet kvarstår..
Jag har en Qpad OM-75 ett standard-tangentbord HP. Windows 7, 64 bitars.
Musen och tangentbordet slutar fungera samtidigt, och lasern på musen och lampan på tangentbordet blinkar som om den stängs av och sätts på.
Ibland funkar det att byta USB portar, men brukar oftast uppstå samma problem efter typ någon halvtimme igen..
Så jobbigt att man måste starta om datorn för att det ska fungera, och då får jag trycka på knappen, för jag inte kan röra något styrdon.
Jag har en Qpad OM-75 ett standard-tangentbord HP. Windows 7, 64 bitars.
Musen och tangentbordet slutar fungera samtidigt, och lasern på musen och lampan på tangentbordet blinkar som om den stängs av och sätts på.
Ibland funkar det att byta USB portar, men brukar oftast uppstå samma problem efter typ någon halvtimme igen..
Så jobbigt att man måste starta om datorn för att det ska fungera, och då får jag trycka på knappen, för jag inte kan röra något styrdon.