×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med router

Postat av Moseby den 7 Mars 2014, 10:11
3 kommentarer · 1 017 träffar
Tjenare grappar,


Det är så att det införskaffats en så kallad "Chromecast" och jag kopplade in den i TV''n igår osv.

För er som inte vet vad det är så kopplar man in den i HDMI uttaget i TV'n och så ansluter man med dator eller telefon så kan man ha TV'n som en "enhet" typ, i alla fall.

Det var problem att ansluta med denna sticka från datorn till TV'n, den hittade den och allt. Men sen blev det "Error" och som lösning stod det något i stil med:

"Stäng av din AP isolation och försök igen"

Så gick in på router inställningar, gick in på "Access point" och tog "Disable">"Apply"

Sen blev jag disconnectad från routern, den syns inte som nätverk längre, internet fungerar inte.

Har gjort en hard reboot och allt möjligt nu men vet verkligen inte vad jag ska göra.
Kan inte ringa comhem heller då det är helg.

Någon kunnig?
Tacksam för hjälp
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..