Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klurigt USB-port problem!

Postat av Mila Kunis den 25 Januari 2014, 21:08
23 kommentarer · 2 267 träffar
Hej fragbite!

Fick hem en ny dator för några veckor sedan som jag byggde själv. Efter installation av operativsystem så fungerade allt fint ända tills jag börja spela (CSGO om det gör någon skillnad) då tangetbord+mus la av, de slutar helt att fungera men lyser/blinkar fortfarande typ som att de får ström men inte tillräckligt eller något. Värt att nämna kan också vara att innan de lägger av helt så slutar de fungera i några sekunder(1-4) men senare kommer igång igen.

När de slutar fungera går det ibland att lösa genom att byta USB-portar fast då lägger de oftast av igen några minuter senare och då måste jag starta om datorn genom strömknappen.

Det jag hittills testat att göra är:
Byta USB-portar
Uppdaterat alla drivrutiner till moderkort. (chipset m.m)
Testat annan mus och tangentbord

(Har kopierat Windows 7)
Sitter på G15 tangentbord och Microsoft 3.0 mus.

Har svårt att tro att det är något fel på hårdvaran då exempel musen och tangentbordet fungerar till andra datorer felfritt.

Vore evigt tacksam ifall någon kunde hjälpa mig med detta problem då det i stort sätt blir helt omöjligt att lira MM och liknande.

Tack på förhand
Mila Kunis

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..