Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med drivrutiner

Postat av SunmaiD RusZi den 30 November 2013, 20:55
1 kommentarer · 186 träffar
Hej Fragbite!
Skulle verkligen behöva eran hjälp att hitta rätt drivrutiner till min bärbara, har letat som en gris och har hittat en del rätta drivrutiner men tror grafikkortet och processorn kaosar iaf då jag har grymt lagg när lite effekter kommer medan jag spelar SMITE, och detta hände efter att jag formaterade datorn och installerade om allting from scratch, så tror jag har lyckats installera några fel drivrutiner, men behöver professionell hjälp nu att hitta rätt så jag kan använda min dator fullt ut! :)

Specifikationer om datorn:

Toshiba Satellite L875D-100
AMD Quad Core A8-4500 APU with Radeon(tm) HD Graphics (4CPUs), ~1.9GHz
AMD Radeon™ HD 7640G + 7610M Dual Graphics
8GB RAM
Windows 7 x64-based PC

Den som lyckas hjälpa mig med detta så att allting fungerar som det ska utan dess nuvarande lagg och USB portar som slutar fungera titt som tätt skickar jag 100-150kr genom Swich eller överföring via banken, behöver seriös hjälp!
Så för den som tycker detta är lätt och vill få en liten summa för det, jag är en man som står vid mitt ord! :)

Tack på förhand käre själ!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..