Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 8 installation

Postat av marre023 den 27 November 2013, 09:13
4 kommentarer · 984 träffar
Köpte en laptop nu i veckan med W8, hade en W7 skiva som jag installerade men det fanns inga drivrutiner till det så jag ska nu installera W8 igen. Har tagit bort alla Partitions när jag installerade W7 men har en skiva med W8 och produktnyckel. Problemet är när jag installerar, jag går in i bios, bestämmer att datorn ska bootas från DVD skivan där jag har w8 och sedan får jag välja språk, trycker på nästa och då har jag två val, 1. Reparera datorn eller 2. Installera nu. Trycker på Installera och då kommer detta upp

den angivna produktnyckeln överensstämmer inte med någon av de tillgängliga windowsavbildningarna. Ange en annan produktnyckel

Jag har ju aldrig chansen att skriva in en produktnyckel, så hur ska jag göra? Är datorn låst till den produktnyckel som den hade när jag köpte den (har ju en ny w8 skiva nu med en annan nyckel) eller hur fungerar det? Det är en HP laptop, om det nu har nån betydelse.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..