firefox och flash player??
Är det någon mer som har problem med flash player nu för tiden?
Väldigt ofta när jag ska kolla på youtube-videos eller gå in på en sida med mycket animationer och annat så hänger firefox sig, flash player kraschar osv..
Går jag in i aktivitetshanteraren så ligger då flash player och går fullständigt bananas och även firefox drar nåt så in i helvete. Så jag får stänga av hela processen och starta upp det igen, vilket är rätt jobbigt eftersom jag ofta har väldigt mycket flikar uppe som hela tiden måste laddas om.
Jag har testat att installera om firefox, även hela Adobe flash. Det hjälpte inte. Har även inaktiverat alla firefox plugins.
Är detta ett känt och vanligt förekommande problem?
Funderar på att gå över till chrome nu, problemet är bara att jag har ALLA mina bokmärken och sparade länkar etc.. i firefox :(
Tack o lov kostade den bara 191 kr så aja, det är inget man säljer vidare, får väl sitta och trycka på den som med så många andra onödiga köp man lyckas göra emellanåt ;)
Jag gillar inte när folk ska poängtera saker som de får svar av genom den aktuella tråden.
Fakta är ett bra vapen, se till att lära dig använda det =)
Kanske för att razer suger a*us
hehe.. hehehhehehehehehehe
#8 - "...det är inte glidet jag tycker om med SS det är att musen läser skit bra på den imo"
Om du bara är ute efter att musen ska läsa bra är det väll bara att köpa en bra mus?
Ja menar, har du en bra mus så läser den bra på de felsta musmattorna. Sen om du märkbart kan känna skillnaden på hur musen läser på en Qpad eller mantis kontrll ex det är en annan fråga :).
Sen, tycker du inte att det är äckligt det är så knottrig yta på SS?
Om du nu bara är ute efter att den ska läsa bra kan du lika gärna köra ex en Icemat? Vad har du för mus btw.
Kan vara att du inte är van och razer mössen inte passar så bra tillsammans med S&S.
Grejen är bara att när man går över ifrån Icemat till vad som helst annat dom egentligen inte är icemat blir skilladen grymt stor och nu i detta fallet blev övergången jättestor pga av ytskiktet.
Jag ska självklart försöka testa mattan lite mer för att verkligen checka.
Att musen inte skall passa till mattan vette fasiken, många som använder RdB och säger att den är skön till S&S.
Det finns ytterliggare aspekter som påverkar min inverkan på mattan negativt.
1. Den låter mkt mer, även om det är en småsak sä blir det marginell skillnad jämtemot Icemat, speciellt nu med nya skatez så är icematen helt tyst.
2. SS har liksom inget "flow", men måste dra musen vart man än ska på den, den kommer aldrig upp i samma glid som andra mattor :).
=)
Tycker även glidet är perfekt, det jag menade "läser" bra är att jag menade att om man jämför den med func x-raypad som har samma yta så tycker jag att den "läser" mycket skönare = mer precision i mattan, en helt annan sens.
Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel. Sen så är livslängden enorm på S&S, slits inte ett dugg. Sen så verkar du rätt blåst om du inte gillar din nya musmatta efter 15sek. Klart du fortfarande gillar din matta du haft i 1 år mer än den du just testade i 15 sek? Man måste ju ge det lite tid, några dagar eller så..Sen kan man säga att man inte gillade den.
klart du inte gillar S&S när du vant dig vid riktiga skit mattor som icemat & qpad
Jag köpte icemat och körde med den i två månader kanske, men hyperglidsen blir ju helt fuckade, gick tillbaka till S&S och pangade hs glatt igen
hatar dem äckliga mattorna
Det beror väl på vad man gillar.
jag har iallafall glidigt väääldigt bra på denna pad, alltså S&S .. mx510+steelglidez+s&s=aimbot :)
Razer är en framtagen gamers mouse, det är inte 3.0 så ingen predikan här om att musen är kass för den är grymt bra :).
Jag kan fortfarande inte förstå er som använder SS och säger att det är bra glid, DET ÄR INTE BRA GLID PÅ DEN MUSMATTAN.
Den har FÖR mycket friktion oavsett mus eller whatever för att ens ha samma förustättningar som en Icemat eller Qpad, och det är inte bara att jag tycker så, det är fakta.
Jag ska ge den ett försök ett par dagar och se vad som händer men still pojkar och flickor, inse fakta, ni kan inte ha så bra glid ni antyder på den mattan, det GÅR helte enkelt inte att jämföra den med Iemat.
#21- "...klart du inte gillar S&S när du vant dig vid riktiga skit mattor som icemat & qpad
Jag köpte icemat och körde med den i två månader kanske, men hyperglidsen blir ju helt fuckade, gick tillbaka till S&S och pangade hs glatt igen" **- Icemat är mycket bra för alla möss, noll resistant och bra glid samt fruktansvärt bra optikreflektion så du använder det mesta av din mus. Ytterliggare, musmattor handlar inte bara om CS också, det går att göra andra saker på datorn. Det gäller er andra också hahahhahah.
#26 - "tycker inte du det verkar vara lite konstigt att dom flesta eliter använder S&S :)" **- Det va en gång .... , yea right hehe. Nej jag tycker inte det är konstigt, det är bara att de har inte testat the real deal så dom har inget bra att jämföra med ^^.
#15- "Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel" **- Vad är problemet egentligen, jag ger fakta när jag säger att det INTE ÄR bra glid på den mattan. Om du jämför med vilken annan nollresistant matta kommer du märka att de alla har bättre "glid" än vad SS har. Nu är SS gjord på ett sånt sätt så att det ska vara maximalt med prestanda, doc är inte skillnaden märkbar när man kör med bra möss jämtemot andra musmattaor. Reklam säljer, ex: "Spawn använder Steelpad S&S = o jävlar va skön SS är, shit va grymt det är att lira CS med den" <-- inte någon diss utan bara en heads-up till er yngre :).
Hade det varit samma reklam för Icemat som inte är framtaget som en "cs matta" skulle ni sagt samma sak hahaha.
Vi har alla olika åsikter och det är bra det men ärligt talat så kan jag fortfarande inte förstå när ni säger att SS har så skönt glid... testa dra ballen i grus och sen dra den i andra feminina delar, undrar vad som är skönast "glid" ;).
Hade alla CS spelare dragit ballen i grus hade ni nog också gjor det pojkar hahahahhaha, skämt osido, chiao.
Musmattan är hur bra som helst, visst den knottriga ytan tycker man är lite oskönt i början men sen när man vänjer sig, fyfan va bra alltså. Sen läser musen den så jävla bra också.
så #0 säger att den inte har nå glid. det beror ju på vilka glides man har. jag har ett par icemat v2, och den åker över mattan som det vore is ;)
<3 nubs!!:DD!!!!:DDDDD!
2. japp den äter skatez
3. det är den bästa musmattan <3