Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpte nytt headset, hör mig själv via mick.

Postat av andreJas den 8 September 2013, 19:44
8 kommentarer · 2 279 träffar
Tjenare fragbite, köpte nyligen detta headset http://www.corsair.com/vengeance-2000-wireless-7-1-gaming-headset.html

Mitt problem är att jag hör mig själv i micken, ingen delay eller så men det är jobbigt som fan. Har googlat lite och folk skriver bara om hur man ändrar på det i windows men hittar inget där som kan tyda på mitt problem.

Även om jag mutar micken i programmet som följer med eller i windows så kan jag fortfarande höra mig själv. Jag trodde först att det berodde på att jag hade kvar mina gamla drivers och program från mitt förra headset så jag avinstallerade allt från både nya och gamla headsetet så jag inte hade någonting kvar, dock så när jag installerade de nya igen så var det samma problem.

Någon som har en aning om vad problemet kan vara? funderar på att såga av micken och köpa bordsmick.

Mvh

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..