1
nokia lumia 800 update problem
Postat av badekropper den 8 April 2013, 01:08
5 kommentarer · 441 träffar
tjena alla på fragbite, jag fick en nokia lumia av min pappa för ett par dagar sen, en nokia lumia 800 för att vara exakt, denna telefon fick ja eftersom att min mamma råkat slängt med mobilen i tvätten med mina byxor, jag klagar inte allt jag vill ha är en mobil som kan ta kort, smsa, surfa och ringa, iaf, jag kollade runt lite på internet och såg attd et fanns en uppdate som hette windows phone 7.8 och men den kom ett nokia lumia 920 liknande tema, med ikoner som man kunde ändra storleken på, men när jag kopplar upp min mobil till zune så står det att den är uppdaterad till det nyaste som är windows phone 7.10, men denna uppdatering har det tema som windows phone 7.5 hadde med alla fyrkanter som stod sida vid sida, och när jag kollar på youtube så står det att 7.8 är den nyaste uppdateringen. grejen är att denna mobil aldri uppdaterats, min mor har använt denna sedan 14 februari förra året då hon fick den som en alla hjärtans dag present och hon är ej teknisk så hon har ju inte direkt uppdaterat den. skulle vara väldigt tacksam om jag fick hjälp. ha det bra mvh en fragbite medlem med problem.
kollade i mobilen nu, det står att min mobil verision är windows phone 7.5, bottom line jag vill veta hur man uppddaterar mobilen. det står bara your phone is upp to date.
kollade i mobilen nu, det står att min mobil verision är windows phone 7.5, bottom line jag vill veta hur man uppddaterar mobilen. det står bara your phone is upp to date.
vilken sorts mobil har ni?
9 personer har röstat