Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WMWare windows 7 bort med filer

Postat av Creisier den 26 Februari 2013, 13:33
0 kommentarer · 393 träffar
Hej allesammans, i skolan har vi Macbook air, den har endast 64GB hårddisk. Med allt skolan vill att vi ska ha installerat +spotify, skype och lite andra viktigheter så är det endast 3-4GB kvar, jag skulle vilja rensa lite på hårddisken och nu till problemet.

Jag har tagit bort det mesta som jag själv använt, så jag öppnade WMWare där vi har windows 7 installerat och går in i program, där ligger massor utav program som jag aldrig kommer använda eftersom att det finns liknande program på mac OS:et. Jag bestämde mig för att ta bort dessa onödiga program som "DVD-Maker" och "Windows media player", men det står att jag inte har behörighet från trustedinstaller så jag gick in i säkerhet och bytte till "Mittnamn-dator" och nu står det istället, du måste ha behörighet från "Mittnamn-dator" Någon som vet hur jag lätt kan fixa detta?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..