tja fb, har ett problem med teamspeak3.. Jag brukar alltid ha push-to-talk på mouse3 men när jag skulle binda det idag efter att inte ha använt ts3 på ett tag så händer det ingenting när jag trycker på varken mouse3, 4, 5, 6 eller 7. Någon som vet vad det kan vara? Och ja knapparna på musen fungerar i vanliga fall..
Sjukt att ni ska åka eka så långt!
Jag bor på Tylösand och kan erbjuda er en guidad tur med min båt. Jag har olika erbjudanden på vad vi kan hitta på men två populära saker är manetfiske eller snorkla mellan algerna.
De kostar 250 kr per person. Om ni är sugna så skriv pm :)
Mvh geten
Mvh geten
Starka unga män är något jag och Eva-Britt också tycker är otroligt attraktivt, visst är detta en sajt där du är öppen om vad du tycker och tänker om sexlivet? Alla verkar i vilket fall vara otroligt trevliga och öppna här! Ett stort plus i kanten är om vi skulle få titta på när ni experimenterar lite med varandra under färden till Tylösand, då jag och Eva-Britts låga just nu inte är den ljusaste!
Med vänliga hälsningar!
Per-Inge Carlsson från Kävlinge
1977 hade jag en systematisk-trollspinnare som bete när jag flugfiskade i Ätran! Stort lycka till nu Monkiii med fiskandet!
//Per-Inge
Absolut tar jag och Eva-Britt med oss vårt flugfiske material. Så det bjuds på Get på båten? Är den färdiglagad då eller? Kan vara lite meckigt att tillaga get under färden, inte sant?
Med vänliga hälsningar!
Per-Inge Carlsson
klockan rinner iväg nu så jag måste nog bege mig till sängen... vi ses imorgon.. peace out
Mvh geten
Mvh geten
Mvh geten
För mig och Eva-Britt spelar det inte så värst stor roll då jag är utbildad scoutlärare och har en examen inom att tämja getter, dock kan bockar vara lite påstridiga ibland så den får du gärna ge ett nackskott. Har en kalashnikov som Eva-Britt alltid vill att jag ska bära med mig och visa hur man använder, den kan du få låna om det är en bock och avliva den med.
Jag föredrar starka kryddor, såsom timjan, oregano och en gnutta persilja till get, vilket jag inte kan få tag på, någon annan som har möjligheten att få fram dessa ingredienser? Ses imorgon!
Med vänliga hälsningar!
Eva-Britts släckta hingst Per-inge
Mvh geten
Mvh geten
Tack så hemskt mycket, kan bidra med upp till 11 svenska riksdaler, det är det jag är förmögen till efter månadens a-kassa.
roobmaster
Tar väldigt gärna en smakbit av testikeln, sägs vara en otrolig delikatess i Norge om jag inte missminner mig helt? Annars ska man kunna steka klövarna och det ska smaka som mörkchoklad som är mellan 70-75%.
//Per-Inge Carlsson