Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Irriterande Windows 8 grej

Postat av crucafixion21 den 13 Januari 2013, 21:13
3 kommentarer · 142 träffar
Tjenare, har ett enda jobbigt problem med windows 8 för 2 stycken skärmar, någon som vet hur man får bort så den inte visar samma saker på varenda skärm, eftersom jag inte vet ordagrant hur jag ska förklara detta så tar jag bara en screenshot så får ni se själva vad jag menar. Jag vill inte att den ska visa dubbla på alla utan istället bara vad jag har uppe på den skärmen.

Efter ha upptäckt att jag inte har någon paint på datorn så får ja försöka förklara,

jag har 3 skärmar, dom visar alla likadant vad jag har för program längst ner på skärmen istället bara för att visa exakt vad jag har för program uppe på den andra skärmen. Om du inte förstår vad jag menar förklara gärna, för jag vet inte vad grejen längst ner kallas, startskärm eller start, ingen anning så förstår du inte fråga!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..