Tja, ska in på inet.se/komplett.se snarast och beställa mig en dator, men har ingen aning vad jag ska köpa. Jag vet att jag ska köpa datorn i delar så det blir billigare, men har ingen aning vad jag ska köpa för delar, vad som är bäst osv.
Skulle vara riktigt schysst om ni kunde hjälpa o slänga ihop en dator för runt 10-12k som ska klara alla spel på max, ska helst kunna streama utan lagg i CS:GO.
Tack!
Edit: Detta blir mitt förslag. Alternativt ta bort DVD-läsaren om du inte vill ha en.
http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/2678817/festligt
#1 Den var onekligen jävligt bra prissatt. Känns knappt ibland som att det inte tjänas på att köpa i delar längre. Tycker alltid att komplett eller cdon har bra färdigbyggda datorer nu för tiden.. :)
Edit2; Vilket betyder att mitt förslag blev rätt kasst. :(
Såg nu på #1's länk att det inte fanns nån hårddisk, eller jo, bara en SSD på 128GB, kan man inte köpa med en till hårddisk på 1TB?
Edit: Såg det nu, man kunde lägga in mer grejer om man tröck på: Konfigurera själv och välj tillbehör.
La till Windows 7 och en 1TB hårddisk, nån som vet om de sätter in hårddisken i datorn om jag la till den manuellt eller får jag den på sidan och måste sätta in den själv?
De ska sätta in hårddisken åt dig och även installera OS.
Du kommer bli väldigt nöjd med datorn om du köper den!
Happy gaming! :D