1
Datorfel!! drivers?nätagg?hjälp!!
Postat av BRÜTAL den 7 December 2012, 00:18
6 kommentarer · 284 träffar
hej! nu är det så att jag har köpt lite nya grejjer till min dator då den slutade hänga med.
till problemet, jag får blackscreen i ca 4-5 sec helt random inga intervaller eller så, rätt ofta. Efter det så står det följade:
[nvidia kernel mode driver crash 306.97]
and have restored sucessfully..detta fortsätter hur jag än ominstallerar drivrutiner och har mig har googlat som fan och har provat nästan allt i min väg, jag hoppas då att någon där ute kan hjälpa mig som är datorkunnig som tusan eller har haft samma problem.
grafikkortet är inte nytt men ska funka med dessa grejjer, det är ett geforce 210silent 1gb, har senaste drivrutiner.
Processor: i5 3,2GHz
Moderkort: MSI B75MA-P45(?)
och nya ram 8gb 2x 4gb
nätagg 460W
ber till gud att någon där ute kan hjälpa mig! mvh ela
till problemet, jag får blackscreen i ca 4-5 sec helt random inga intervaller eller så, rätt ofta. Efter det så står det följade:
[nvidia kernel mode driver crash 306.97]
and have restored sucessfully..detta fortsätter hur jag än ominstallerar drivrutiner och har mig har googlat som fan och har provat nästan allt i min väg, jag hoppas då att någon där ute kan hjälpa mig som är datorkunnig som tusan eller har haft samma problem.
grafikkortet är inte nytt men ska funka med dessa grejjer, det är ett geforce 210silent 1gb, har senaste drivrutiner.
Processor: i5 3,2GHz
Moderkort: MSI B75MA-P45(?)
och nya ram 8gb 2x 4gb
nätagg 460W
ber till gud att någon där ute kan hjälpa mig! mvh ela