Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mors dator krånglar - Litar på er FB

Postat av Moseby den 3 November 2012, 20:32
11 kommentarer · 145 träffar
Hejsan Fragbite!

Jag ska förklara hur det ligger till:

Morsan har en gammal stationär dator som hon endast använder för att surfa/betala räkningar och sånt. En simpel dator.. Men gammal...

Igår gick den inte att starta.. Den startar om efter 2 sec och går sedan igång utan någon bild på skärmen ( inte skärmens fel )

I alla fall.. Jag tog en av mina gamla stationära som funkar skitbra som surfdator, Jag tog ut den datorns hårddisk och ersatte den med min mors.

När jag försöker starta min dator med morsans hårddisk så kommer den där "Starta windows normalt , safe mode" osv upp på skärmen,
Vilken jag en väljer så startas datorn om och samma bild kommer upp.

Jag trodde jag kunde fixa det men tydligen inte och det är nu jag litar på er mer datorkunniga på Fragbite, Hoppas ni kan säga vad felet är.

Vad ska jag göra? Jag vill inte att hårddisken ska tömmas eller förstöras, Jag vill alltså behålla innehållet på hårddisken och fixa problemet...

Tack på förhand! Litar på er
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..