Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn cp

Postat av Inte vid datorn den 17 September 2012, 17:43
3 kommentarer · 271 träffar
Hej där. Sedan mitt senaste LAN har min dator blivit totalknäpp. Det var så att jag var och sket, och några polers tyckte det var en lysande idé att ladda hem SweetIM på min dator (någon smileymjukvara till MSN med mera.) Nu är det så att jag inte kan klicka på bildlänkar längre, t.e.x på 9gag/fast så kan jag inte längre trycka på bilden för att få upp nästa, eller WoW's talent calculator kan jag inte byta klass. Det är inget stort problem, däremot jobbigt.

Dessutom, när jag tar upp en ny flik kommer SweetIM's egna sökmotor upp. Det går inte att ändra bort, utan jag har inget val utan att ha det.

Dessutom körs SweetIMs 1000 olika saker som bakgrundssida helatiden, såfort jag öppnar chrome.

Hjälp?

EDIT: Tog bort "Conduit Engine" från datorn nyss och det verkar som om sökmotorn försvann, men resten går inte att bli av med! Hjälp tack!
EDIT2: Kan dessutom inte "glömt lösenord?" på WoW m.fl.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar