Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frustrerande HZ-problem

Postat av hyst den 16 September 2012, 18:17
12 kommentarer · 165 träffar
Ja tjena.

Under gårdagen kopplade jag in en hdmikabel från datorn till tvn för att kolla på film i vanlig ordning. Och nu i efterhand när jag kopplat ur den igen, har min HZ låst sig på 60, man kan alltså inte välja hz över 60. Som ni säkert förstår blöder mina ögon rent utsagt vid detta laget, och jag kan knappt kolla in i skärmen för att det svider så jävligt.

Jag har provat på precis allt, ändrat upplösningar, installerat om drivrutiner, och till och med systemåterställt.

Jag har en Samsung 2233 RZ 120hz och ett Ati 4650 HD, kombinerat med W7. Jag vill tillägga att detta aldrig har förekommit tidigare, detta problemet uppstod alltså idag.

Är det någon utav er som är lite bättre på detta än vad jag är? Jag kan inte beskriva det mer utförligare än såhär, har pillat med detta i timmar nu och mitt tålamod har gett vika.

Uppskattar all form av hjälp!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..