Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 8

Postat av aka pod den 29 Augusti 2012, 10:57
6 kommentarer · 174 träffar
Hejsan alla fragbajtare!

Jag sitter här och utforskar windows 8's (just nu) inlåsta operativsystem. Kan inte annat än att säga att w8 är ett helt nytt tänkande och en helt nytt sorts snabbare sätt att använda ett operativ. Jag har pratat mycket med min kompis som är helt emot det. "Touch-anpassat, grafik som liknar apple, massa appar, massa onödiga funktioner, man kan inte söka, finns ingen startknapp, allt är bläj, operativ till en telefon, endast bra för pekplattor"

Efter att jag har testat det och arbetat mycket i det så ser jag hela tiden att man har letat efter den snabbaste och smidigaste vägen till det mål du vill till, allt från en shortcut på din "startscreen" till inställningarna i internet Explorer, som för övrigt har blivit otroligt snyggt, snabbt och cleat, vilket är en av anledningarna för att jag har bytt till en annan som chrome, i mitt tidigare datoranvändande.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förväntningar på W8, samt, kommer ni använda det?

Windows 8

13 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..