1
xsplit/visa betalning
Postat av sizOr den 17 Februari 2012, 15:39
0 kommentarer · 1 592 träffar
Hallu, försöker betala xsplit. Som jag förstår det så är det via paypal man betalar. Jag har swedbank, köper via e-kort, har pengar så det räcker till och lite mer pengar på det kortet.
När jag är trycker betala nu så får jag upp: "Vi kunde inte verifiera det här kreditkortet. Kontrollera att informationen du angett är korrekt. Försök med att ange ett annat kreditkort om problemet kvarstår."
Har ett konto också som jag prövade via, men får samma problem där när jag försöker connecta det kortet till mitt paypal konto.
Mitt paypal konto är verifierat och emailen m.m stämmer. Har betalat med e-kort förut via paypal. Och det har funkat då.
Vad är fel??
Hur gör jag för att göra det till ett "kreditkort", det står just nu:
Anslutet till e-kort: Ja
Anslutet till Verified by Visa / MasterCard SecureCode: Ja
Edit: löst, funkade inte med e-kort längre tydligen.
När jag är trycker betala nu så får jag upp: "Vi kunde inte verifiera det här kreditkortet. Kontrollera att informationen du angett är korrekt. Försök med att ange ett annat kreditkort om problemet kvarstår."
Har ett konto också som jag prövade via, men får samma problem där när jag försöker connecta det kortet till mitt paypal konto.
Mitt paypal konto är verifierat och emailen m.m stämmer. Har betalat med e-kort förut via paypal. Och det har funkat då.
Vad är fel??
Hur gör jag för att göra det till ett "kreditkort", det står just nu:
Anslutet till e-kort: Ja
Anslutet till Verified by Visa / MasterCard SecureCode: Ja
Edit: löst, funkade inte med e-kort längre tydligen.