Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Ventrilo och Skype

Postat av fnacke den 7 Februari 2012, 23:54
1 kommentarer · 325 träffar
Hallå!

Som rubriken lyder så har jag ganska uppenbart problem med Ventrilo och Skype. Men bara när jag vill använda båda samtidigt.

Några exempel, jag sitter i ventrilo (3.0 föresten) med några polare och snackar. Sen när någon ringer på Skype medan jag sitter i ventrilo så jag kan inte svara. Klickar på Svara och ingenting händer. Kollar jag på skypefönstret så ser jag knappen "var med i samtalet". Klickar jag på den en gång så spammringer Skype mig cirkus 5 gånger även fast jag trycker Svara så vill icke datten svara.

Stänger jag ned ventrilo så kan jag svara i Skype. Startar jag Ventrilo igen så kan jag inte prata i Ventrilo. Så ganska självklart så vill min dator driva med min korta stubin.

Har provat div. settings "Allow applications to take exclusive control over this device" och även "Give exclusive mode applications priority".

Har provat haft de båda på och av men endå samma resultat.

Använder Windows 7 x64 som de flesta gör nu förtiden tillsammans med Creative SB X-Fi Sound Blaster ljudkort.

Skulle vara mycket tacksam för div. idéer och hjälp som hjälper mig att få ordning på detta.

Tack
//

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..