Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikdrivrutiner, problem.

Postat av Mr.P12 den 14 Januari 2012, 16:51
2 kommentarer · 157 träffar
Tja fragbite!

Har ett problem här...

Formaterade om datorn för ett tag sedan, installerade drivrutiner etc. allt gick bra, 2 veckor senare rekommenderar steam mig om att installera dem senaste drivrutinerna (stod att dem hade börjat med drivrutiner etc), vad bra tänkte jag och klickade, installerade dem (frågade inte om något så antog att dem kände av vilket kort jag hade), vips så försvann mina gamla drivrutiner och inte fan installerade dem några nya, så jag installerar drivrutiner och startar om datorn...

Driv rutinerna fungerar inte och jag får fel meddelandet:
"No amd graphics driver is installed, or the amd driver is not functioning properly. Please install the amd driver appropriate for your amd hardware."

Reparerade drivrutinerna, fungerade fortfarande inte... så avinstallerade dem och undrade om jag verkligen installerat rätt och installerade nya. Fungerar fortfarande inte.

Installerade programmet "driver sweeper" och tog bort drivrutinerna helt. Fungerar fortfarande inte. I värsta fall får jag väl formatera om datorn och hålla tummarna.

Har en skiva med "gamla" drivrutiner men den verkar inte fungera.

Tack på förhand!

Hittade liknande trådar men var inte så mycket till hjälp.
T.ex. http://www.fragbite.se/index.p hp?threadID=958730&commentPage =1

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..