Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

akut dator hjälp!

Postat av jorkel torkel den 9 Januari 2012, 18:31
4 kommentarer · 167 träffar
Hej nu har jag stött på ett problem då min farsa är dum i huvudet och inte fattar ett skit.
Det började för ett tag sen då datorn hackade mycket när jag spelade och den var allmänt seg i sig. Jag installerade om datorn men efter ett tag började det igen, seg som fan var den.

Efter ett tag kom det upp att "main hårddisken är sönder" jag försökte reparera den i windows men det funkade inte, och när jag startar den så kom det upp att det var fel på hårddisken, så jag formaterade den (tog bort allt på den) genom windows 7 install skiva och installerade windows på en annan hårddisk jag hade i datorn (500GB, tidigare 250GB).

Och här började ALLT "fukka ur". När jag väl har installerat den nya hårddisken, och installerat drivrutiner till modekort och grafikkort. Fick även resetta mitt modekort (genom att ta bort batteriet i 1-2 minuter). Jag har heller inte många program på datorn, det är knappt så många du program som du har fingrar på handen.

Vi tog ut den förra hårddisken som var sönder, men då gick det inte starta datorn, det kom upp att den inte hittade någon hårddisk. Startade om den och tryckte "DELETE" och ändrade så att 500GB blev main. Men det funkade fortfarande inte (den hittade ingen hårddisk). Stoppade tillbaks 250GB som var sönder och fanns även inget på den, jo men då startar den, kommer först upp att "S.M.A.R.T harddrive blablabla backup and replace) vilket jag har gjort då. När jag loggar in kommer denna upp : http://laddauppbilder.se/?di=1 6132612995410 (förlåt att jag inte kunde printa, men när jag skulle starta paint så crashar hela utforskaren.

Och nu kan jag även inte spela Cs eller CoD MW3, startar och det blir helt svart, sen klickar jag med musen och så "svarar" inte programmet.

Förlåt om det har varit otydligt om det är något ni inte fattar skriv så ska jag förklara ännu mer om det behövs, hjälp uppskattas då jag vill ha en ny dator för så som jag har fattat det har denna datorn startat de sista spelet.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..