1
Min dator spökar HJÄLP!
Postat av mangess den 8 December 2011, 17:29
8 kommentarer · 87 träffar
tar allting från början, jag startade datorn innan jag gick till skolan i morse och sen lät jag den stå när jag gick till tåget, den går ju i strömsparläge tänkte jag... när jag kommer hem startar jag startade datorn och gick därifrån, ser sen att den aldrig startade, skärmen var bara svart.
startade om den fundersamt och allting är som de ska, kommer fram till ASUS menyn och trycker vidare, all den där texten kommer sedan upp och efter ska det ju stå att windows 7 startas osv....
men det blir bara svart!?!
Panikslagen som jag är testar jag med andra skärmar här hemma men efter ett ta kommer jag på ; vafan håller jag på med? skärmen funkade ju inne på rummet.....
Så ja stoppar in formaterings skivan, allting går som de ska tills den startas om av sig sjäkft... samma sak händer.... :O
De går alltså inte ens o fomatera om den?! vad kan vara felet fragbite? :(
Bjuder på eventuella stavfel, är i chock atm.
startade om den fundersamt och allting är som de ska, kommer fram till ASUS menyn och trycker vidare, all den där texten kommer sedan upp och efter ska det ju stå att windows 7 startas osv....
men det blir bara svart!?!
Panikslagen som jag är testar jag med andra skärmar här hemma men efter ett ta kommer jag på ; vafan håller jag på med? skärmen funkade ju inne på rummet.....
Så ja stoppar in formaterings skivan, allting går som de ska tills den startas om av sig sjäkft... samma sak händer.... :O
De går alltså inte ens o fomatera om den?! vad kan vara felet fragbite? :(
Bjuder på eventuella stavfel, är i chock atm.