Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudkort vägrar funka?!

Postat av Slainedinvain den 1 December 2011, 01:37
0 kommentarer · 156 träffar
Hej där!

Det är nämligen så att jag igår köpte mig ett Creative Sound Blaster X-fi Titanium Fatal1ty Champion, och jag har sedan dess installation haft enbart trubbel!

Min dator hittar själva ljudkortet och kan identifiera det, men i windows "ljud" ikon visar ett kryss, och säger att det inte finns någon tillgänglig uppspelningsenhet.

Klickar man in sig på ljud, så sitter Creative X-fi Titanium Champion där, bockad som standardenhet, men jag kan fortfarande inte spela upp några ljudfiler eller dylikt. Försöker jag på något sätt försöka få den att "testa" mina högtalare så fryser i princip fönstret.

Det känns verkligen som att jag har provat ALLT... men förhoppningsvis kanske det finns några snälla själar här på FB som skulle kunna assistera mig med detta.. Man kan inte undvika att få ångest då man köpt ett ljudkort för nästan 2lax och inser att det inte funkar...

Jag kör Windows 7 Ultimate x64, och jag vet med mig att jag inte är den enda med detta problem, specifikt på x64 operativsystemen.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..