1
fRAps pRobLEm :@
Postat av DoN DaNbuRy den 9 November 2011, 15:05
0 kommentarer · 155 träffar
PROBLEM SOLVED.
Den där jävla "loop buffer length"-inställningen hade ändrats. :@
Hi.
Jo, jag har ett jävligt irriterande problem med fraps. Det är nämligen så att jag tänkte göra en liten cs-rulle, med hjälp av fraps då. Och har tagit ut lite klipp i ett par veckor och det har inte varit några som helst problem, förrän alldeles nyligen. Det är så att jag startar inspelningen som vanligt, men sen när jag ska avbryta den så vägrar fraps att fatta det, utan det fortsätter att spela in, vilket gör filen till 3,98GB och med andra ord helt jävla oanvändbar.
Har provat;
- byta knapp
- uppdaterat till nyaste versionen
- uppdaterat drivrutiner
Ska tilläggas också att jag har tillräckligt med HDD uttrymme.
Har även googlat runt lite och hittat nada. Även mejlat fraps, men inte fått något svar ännu (:D).
Alla idéer och all hjälp uppskattas!
Den där jävla "loop buffer length"-inställningen hade ändrats. :@
Hi.
Jo, jag har ett jävligt irriterande problem med fraps. Det är nämligen så att jag tänkte göra en liten cs-rulle, med hjälp av fraps då. Och har tagit ut lite klipp i ett par veckor och det har inte varit några som helst problem, förrän alldeles nyligen. Det är så att jag startar inspelningen som vanligt, men sen när jag ska avbryta den så vägrar fraps att fatta det, utan det fortsätter att spela in, vilket gör filen till 3,98GB och med andra ord helt jävla oanvändbar.
Har provat;
- byta knapp
- uppdaterat till nyaste versionen
- uppdaterat drivrutiner
Ska tilläggas också att jag har tillräckligt med HDD uttrymme.
Har även googlat runt lite och hittat nada. Även mejlat fraps, men inte fått något svar ännu (:D).
Alla idéer och all hjälp uppskattas!