×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ange månad i excel?

Postat av Narthasol's den 2 November 2011, 19:34
8 kommentarer · 60 träffar
Jag försöker nu infoga alla dagar som finns i november månad för att sen kunna skriva ner mina arbetstimmar var dag.
Tanken är att jag vill ha det till att se ut såhär:


2011-11-01
2011-11-02
2011- 11-03
osvosv.


Självklart ska varje datum stå i varsin cell(tror jag det heter).
Och OM det är möjligt så hade det varit helt underbart om man även skulle kunna infoga vardagarna i samma cell. tex:


2011-11-01 Mån
2011-11-02 Tis
and so on.


Går detta att fixa utan att behöva skriva in allt manuellt?


Tusen tack för att ni förhoppningsvis vill hjälpa till!
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..