Tjenare!
Innan när jag reccade med fraps kunde jag ligga på 100fps när jag reccade, runt 200 när jag inte reccade.
Nu ligger jag runt 120 när jag inte reccar och ligger stadigt på 60fps när jag reccar. Hur kommer detta sig?
Tack!
Var till och med värre idag, låg på runt 20 fps när jag reccade :s
Kan det bero på virus eller dylikt?
Edit: Lyckats fixa så jag ligger på 60 fps igen, men vill ha så jag kan ligga på mer...
Mycket bra jobbat! Fett härlig timeing på mitt klipp(inte det enda!).
Skrivet med min Android-mobil
mattins på yarden @nuke
att han ens tror på det själv så ryckigt som han spelar
förövrigt va rullen fin <3
3D-texterna gillade jag, men varför inte skriva allt i 3D? Du blandade både 3D och 2D :/ Men verkar som filmnamnet bara var i 3D.
Sen så är det lite irriterande att se ett sikte som knappt rör sig, jag antar att du har stängt av siktets fps i HLAE.
Nu får du börja lägga all redigeringstid på gymmet isth! <3
Fräsch film med högt tempo, kanske lite opassande effekter lite här o var men behaglig att kolla på :D
"Synd" HAHAHAHAHa :D
EDIT: Riktigt fin rulle med t0ffa effekter!
Bra gjort!
Den var garanterat ögongodis, alltså mycket underhållande!
Ledsen.. 0/10
Riktigt snyggt frag Fille! Maaao!
samt att du valt att köra med gul glow hela tiden-.-
EMAGINE's klipp såg ju bara fake och cheat ut..
likaså BLT
Allt i början var riktigt najs och gillar hur du målade upp 1vs5 vid infan i grått och texten i rött :-)! <3
WAKKE och trakis , STAR1 var mest avnjutbara att kolla på under filmen som sagt hela början
8/10
- klippen i slutet verkade bara för överdrivet fuskade.. att alla bara drar awn och noscoopar allt och alla
- låtvalen efter de första minutrarna var bara blä i min smak, likaså de som väljer att köra cs filmer med volbeat..!
+ skön edit känsla
+ flytet, övergångarna och effekterna som inte var för överdrivna men endå riktigt kreativa och orginella
tills nästa gång tycker jag du borde kolla och överväga demona lite bättre, för iallafall för mig är det bullshitt att lägga ner tid på att göra en film med demon som är fuskade på ett eller annat sätt ^^
Förövrigt längtar jag tills nästa film släpps =)
annars nice
Du kan gärna subscriba för BF3 filmer och lite tf2 klipp (har precis börjat lira liga i tf2)
Om du gillar mina edits liksom :)
Jag har alltså inte lagt ner med moviemaking, detta va dock den sista CS-filmen jag redigerade. Nu för tiden pubstompar jag på BF4 och gör videos jag lägger upp på YouTube.
Om ni vill, kan ni ta en titt:
http://youtube.com/WovnHD
Mvh,
PIN aka Wovn
Tack!