Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn

Postat av karatekossa den 1 September 2011, 00:41
14 kommentarer · 2 236 träffar
Hallå, nu är det så att idag när jag kom hem ifrån jobbet så tänkte jag lira lite med min polare. till min förvåning så startar inte mitt virus program (avast), försöker jag starta det manuellt så står det "Failed to load language DLL [1033\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\UILang Res.dll]. shit the same tänkte jag.

när jag sedan försökte starta vent fick jag upp denna ruta "SHGetSpecialFolderPath faild. program aborting."

Försökte starta flera andra program men får då upp en windowsvarning där det står "En eller flera filer kunde inte öppnas pga internetsäkerhet". Vad fan är det som händer? någon som har varit med om det här tidigare och vet vad det kan vara?

om jag går in på vissa hemsidor får jag även upp att jag inte kan gå in på den för att den inte är certifierad osv. ( det är sidor jag vet ska funka)

#1 Jag kan inte ens kommentera här på FB, hela internet crashar så fort jag trycker på "kommentera-knappen". något är riktigt jävla skumt, ljudet funkar inte heller när jag kollar på nåt klipp på internet. men det funkar annars. vet bara att wow, hon, spotify och internet fungerar. nästan alla andra program crashar på ett eller annat sätt. jag kan inte komma in på avinstallera ett program-fliken i kontrollpanelen, men jag kommer in på alla andra flikar.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..