Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Origin EA Problem

Postat av Smek-Jens den 21 Augusti 2011, 00:11
6 kommentarer · 692 träffar
Hej, jag har stött på ett rätt jobbigt problem med Origin som är EAs program för att ladda ned spel man har köpt på deras hemsida (store.origin.com).

Idag köpte jag BFBC2 Deluxe Edition digital kopia på deras hemsida, gjorde ett konto, laddade ned programmet och sedan själva spelet. Mitt problem är att när det är klart så ska man ju installera det, när jag trycker på Installera så laddar det lite, sen slutar bara.

Dem filer man laddar ned till spelet sparas i en mapp där det finns en __INSTALLER mapp som har filerna Autorun.exe och EASetup.exe. Har testat och köra båda, Autorun.exe funkar går igång som vanligt men när det kommer till EASetup.exe i Aktivitetshanteraren>Proces ser så försvinner den bara och installationen avbryts.

Det jag har gjort mer är att ominstallera/installera Origins på 2 av mina hårddiskar och ladda ned spelet 4 gånger nu.

Har även googlat men utan nått resultat som fungerat och mitt Antivirus program är Inaktiverat. Har även vart inne på EAs support hemsida men hitta inget där heller.

Så om något har stött på samma problem och har ett svar till detta så är jag väldigt tacksam om du kunde berätta hur man fixar det.

MVH Smek-Jens

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..