Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DatorSkärms Problem!

Postat av IceWizard den 6 Augusti 2011, 01:11
6 kommentarer · 48 träffar
Hejsan frag1. Nu är det så att jag har problem med min skärm.

Skärmen är då en BenQ G2420HDB. Jag har två skärmar en är en Philips 190G, (dont laugh :P), den anndra är då Benq skärmen.

När jag går in på Ex CS, så kommer jag in i menyn så flimrar ena sidan, typ hackar till, massa pixlar flyttar sig till höger, sen åker tbx. Har jag exempelvis varit inne på internet, så kommer det då hacka till och en svag internet bild, som hackar fram, MEN! Mina gentlemän (och damer kanske ;))

Så... händer detta ENDAST när jag har window mode på skrivbordet, har jag exempelvis internet eller något i bakgrunden (alltså typ internet bakom window mode, sen på samma skärm trycker ja bara fram internet igen), så blinkar det inte.

Har jag inget program som körs på mitt skrivbord så kommer det, flimrande, blinkande, flashande eller annat, i cs, har jag inget som körs där jag har mitt window mode, på Beng skärmen, kommer skrivbordet upp och blinkar popar upp flasharn flimrar och allt i helvete.

Så jag kan inte ha internet på ena, och inget annat på den anndra, då skall det flasha, eller vad ni/du/den/han/hon/det vill kalla det.

Man ser typ som en Pop up, utav det programmet, det är riktigt störande!

- "Kör utan window mode dååååå"
Svar: NEJ, jag vill kunna surfa när jag dör. Multi-task p0rn n game ;)

- "Tabba bara ner dåååå -.-"
Svar: NEJ!, vill att det ska gå smidigare, snabbare och enklare.

- "ööööhhh, det är ju bara o tabba ner, tar ingen tid."
Svar: NEJ! :@ HAR JAG TVÅ SKÄRMAR SKA JA ANVÄNDA DEM!

- "Meh, spela på din anndra skärm, problem solved 8D.
Svar: Nej, nej den är för liten, känns som typ en 20" Tummare, usch!

Asså jävlar i pankakshavet vad ja blir sur på detta, det ska väl inte vara såhär?
Ska man lämna tillbaka skärmen, (fick den i present på min "14 Vårars dag" den 14 juni) till där då mina föräldrar köpte den?
Slå lite vråla kines skit, veva lite till, och sen säga, öhh den gick sönder, gimme new stuff, sen gå ut ur affären skitcool och lyckats lura affären?
Har man garanti kvar? Finns det ens garanti eller något på dessa?

Uhh blir frustrerad när inte grejer fungerar, här sitter man en fredag (nu lördag) och tänker "pjuwna liteh newbs"
Med polarna på diverse pcw sidor, men att BenQ skall förstöra?

Uhh kanske spårade ur lite, ber om ursäkt, men är ändå hjärtligt tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig, och för att avsluta denna tråd, nämner jag tre saker:

1:
- "Ihela fan GÅ O SÖK PÅ GOOGLE :@, är så trött på dessa newfags som inte kan använda sökmotorer"
Svar: Släng dig i sjön, nu när jag ändå inte kan spela, skall jag och min far flytta internet osv, till en smidigare plats.

2:
DISK: BenQ skärmarna, bra? Dåliga?
Mitt svar, BRA, dock irriterande när det ska krångla.

3:
Ha en skön helg, och för alla dessa skolungdommar. Stora Gymnasie killar/tjejer. Njut av sommarlovet, the hell is about to come! :C

Mvh Flasharn

- "Öhh ofta en 14 åring skriver såhär, beter sig såhär blablabla"
Svar: Yes.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..