1
Låg ljudnivå på mikrofonen
Postat av Beargrylls den 31 Juli 2011, 00:01
10 kommentarer · 276 träffar
Min mikrofon blir extremt låg så jag knappt hörs när jag använder vissa program (t.ex. ringa mobiler på skype).
Har maxat mikrofonen i windows med boost, sätter på +10 i ventrilo så blir den lagom. Men som sagt, i vissa program blir den ändå extremt låg.
Undrar om det finns något program man kan ladda ner där man kan höja ljudnivån på mikrofonen mer än bara från windows.
Ja, jag har max volym och boost igång så behöver inte kolla det.
Har sökt runt på google i någon timma nu så behöver inte heller några kommentarer om att jag ska söka.
Väldigt tacksam för svar om någon vet något sådant program.
Har Qpad headset och asus xonar d2x ljudkort om det skulle vara någon hjälp att veta.
Har maxat mikrofonen i windows med boost, sätter på +10 i ventrilo så blir den lagom. Men som sagt, i vissa program blir den ändå extremt låg.
Undrar om det finns något program man kan ladda ner där man kan höja ljudnivån på mikrofonen mer än bara från windows.
Ja, jag har max volym och boost igång så behöver inte kolla det.
Har sökt runt på google i någon timma nu så behöver inte heller några kommentarer om att jag ska söka.
Väldigt tacksam för svar om någon vet något sådant program.
Har Qpad headset och asus xonar d2x ljudkort om det skulle vara någon hjälp att veta.