Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

UXCore.dll Saknas.

Postat av zzafari den 16 Juli 2011, 01:07
2 kommentarer · 460 träffar
Tja. (La' tråden under mjukvara, är det fel kan mod flytta.)

**EDIT!!**: Till er i framtiden som sökt i tråden och har samma problem!

Jag laddade ner wlarp.exe, den tar bort alla essentials filer.

Du kan ladda ner den här; http://g.live.com/1rewlive4arp /wlarp.exe

Den är från deras supportsida.

____

Skulle installera MSN Live essentials nu efter en formattering.

Det gick jättebra att starta det osv.. Men dagen efter när jag skulle logga in så fick jag ett felmeddelande att jag inte kunde. stog inte varför. Så jag drog en WTF och avinstallerade det för att sedan installera en tidigare version.

När jag skulle installera MSN från 2009 så stog det att jag först skulle avinstallera min nyare version av MSN och sedan installera den gamla. (Typ).

Så jag gick in i Lägg Till/ta bort program, men där fanns inte Windows Live Messenger, eftersom jag redan tagit bort det.

Så jag googlade lite och hamnade på ett amerikanst forum och där stog det att MSN filerna vart "Hidden" för vissa och därför inte gick att avinstallera. så stog att jag skulle ladda ner ett program som tar bort de gömda filerna.

Så dum som jag är såhär på kvällen så laddar jag ner det och installerar om MSN. Det funkar tills jag ska starta det då får jag en varning om att wldlog.dll saknas. Så jag tänkte WTF igen typ. Så jag laddade ner wldlog.dll från google, då blev jag av med det felmeddelandet, men då kom nästa upp. UXCore.dll saknas.

Ragemode.

laddade ner UXCore.dll från samma sida , och nu står det "Det går inte att hitta procedursstartadressen ??0CRMImage @@QAE@XZ i DLL-Filen UXCore.dll"

Suck.. Help me fragbite, vad fan ska jag göra? Är det Shift+Delete på windowsmappen eller?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar