Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows Produktaktivering (hjälp!)

Postat av Låst konto 238595 den 23 Maj 2011, 11:34
5 kommentarer · 249 träffar
Tjena fragbite!

Omformaterade datorn för en månad sen och nu under tiden som gått så har jag fått medelanden varje gång jag startat datorn om att windows kommer upphöra att gälla inom 30 dagar så stog det om man ville göra en Windows Produktaktivering med alternativen "Ja" och "Nej", så har jag alltid tryckt på "Ja" och då har det alltid kommit upp en ruta där det stog typ "Windows Produktaktivering: Denna produkt är redan aktiverad" något liknande, sen trycker man på OK och kan logga in på datorn osv.

Men problemet är att nu har 30 dagars tiden tagit slut och den där rutan kommer upp som vanligt men nu när jag trycker på "Ja" så står det att produkten redan är aktiverad och så loggas jag ut, så trycker jag på min användare igen (har bara en användare på datorn) så kommer samma ruta upp igen och det spelar ingen roll om jag trycker på "Ja", "Nej" eller kryss för jag loggas bara ut och får börja om igen, kommer kort och gott inte in på datorn längre än så!

Någon som vet hur man fixar detta problem? Ty!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..