1
Hazard LAN Online-kval
Postat av haRRyhiLL den 14 Februari 2011, 00:47
33 kommentarer · 232 träffar
Hej! Nu är det såhär att Hazard LAN kommer att ha ett Starcraft 2 Online-Kval innan själva lanet sker v.9
De 8 högst placerade spelarna går vidare till den stora offline turneringen på Hazard med möjlighet till 15 000;- i första pris! Dvs att du får en betald biljett till lanet.
Onlinekvalet går av stapeln lördagen 19/2 15:00.
Mer info om själva Lanet finns på http://www.hazard.nu
Information -
MAX 128 spelare
Single elimination
Bo3
Mappool är följande :
Xel’naga Caverns
Blistering Sands
Delta Quadrant
Lost Temple
Scrap Station
Metalopolis
Junge Basin
Shakuras Plateau
Vi väljer en första bana för varje runda och det följer med att det är loosers pick vid förlorad bana.
Inga specators när ni spelar och så döper ni eran replay till spelarnas namn samt resultatet till samma mail som ni anmäler er till
T ex : Player 1:0 Enemy
För att anmäla dig, skicka ett mail till thomas.hill@hazard.nu där du anger ditt character name och character code. Sedan ska du befinna dig i IRC-kanalen #hazard.sc2 senast 14:30 dagen då kvalet spelas. ( Jag uppmanar ALLA att skaffa mIRC då jag kommer att ge informationen där samt svara på frågor)
Om du tycker att jag har glömt att nämna något så gärna till!
Övriga frågor mailas till thomas.hill@hazard.nu
edit ; Ber om ursäkt att jag inte var tydlig i topic. Detta är en Starcraft 2 turnering!
Lycka till!
De 8 högst placerade spelarna går vidare till den stora offline turneringen på Hazard med möjlighet till 15 000;- i första pris! Dvs att du får en betald biljett till lanet.
Onlinekvalet går av stapeln lördagen 19/2 15:00.
Mer info om själva Lanet finns på http://www.hazard.nu
Information -
MAX 128 spelare
Single elimination
Bo3
Mappool är följande :
Xel’naga Caverns
Blistering Sands
Delta Quadrant
Lost Temple
Scrap Station
Metalopolis
Junge Basin
Shakuras Plateau
Vi väljer en första bana för varje runda och det följer med att det är loosers pick vid förlorad bana.
Inga specators när ni spelar och så döper ni eran replay till spelarnas namn samt resultatet till samma mail som ni anmäler er till
T ex : Player 1:0 Enemy
För att anmäla dig, skicka ett mail till thomas.hill@hazard.nu där du anger ditt character name och character code. Sedan ska du befinna dig i IRC-kanalen #hazard.sc2 senast 14:30 dagen då kvalet spelas. ( Jag uppmanar ALLA att skaffa mIRC då jag kommer att ge informationen där samt svara på frågor)
Om du tycker att jag har glömt att nämna något så gärna till!
Övriga frågor mailas till thomas.hill@hazard.nu
edit ; Ber om ursäkt att jag inte var tydlig i topic. Detta är en Starcraft 2 turnering!
Lycka till!