Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Äta på dreamhack

Postat av Party Ulf den 17 November 2010, 19:13
28 kommentarer · 3 574 träffar
Tjabba, nu är det så att jag ska betala Bussresan + Bordsplats for my own och mamma ska betala det som man har över till mat etc.

Finns det någon lista på vad mat, menyer osv kostar? Eller hur går det till? eller finns det någon som kan vara ärlig och säga på ett exakt vad jag behöver ha med mig till mat och sånt för att klara mig? Blir rätt mycket köp av dricka där också.

En till fråga, kan man boka sin plats och sitta i DreamExpo hallen? alltså som en vanlig plats, eller är det bara typ en plats där man går dit utan datorer och bara sätter sig och kollar?

En till fråga, hur går det till. Tex om man ska gå på toa eller liknande, då vaktar ju självklart kompisen grejerna men han är inte så biffig (ha-ha) och fatta om någon bara skulle ta grejerna endå? Eller finns det något trix så man kan låsa fast grejerna? jag har en stationär, men _hur_ ska man låsa fast den? Hur?

Sen en till sak: har man tillgång till sov-hall eller blir det sova-under-bordet metoden eller bara ta med sig en kudde och slagga på bordet?

ännu en fråga: Swebus.

Hur bokar man där? Kan man köra någon metod där man skriver ut pappret/biljetten så man tar med den och har som papper? Eller hur är det, så är det ju med DH-biljetterna men hur är det med swebus?

Sen är detta min första gång jag åker dit så är det någon som har lite tips och trix som man kan tänka på?

Var nog bara det jag undrade, grymt tacksam på förhand.

Ska du dit?

66 personer har röstat

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..