Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet fungerar men endå inte.W7.hjälp

Postat av Crim2 den 9 Augusti 2010, 20:49
8 kommentarer · 59 träffar
Hjälp sökes snabbt! Sitter hos en kompis med datorn och upptäcker av stor förvåning att vi inte kan få igång internet på min dator. Aldrig haft detta problem hemma eller hos någon annan.

Går jag in på mina nätvärks inställningar osv så står det klart och tydligt att jag har internet. (Min dator- Home network - Internet) Inga problem alls, förutom att det inte fungerar. Går jag in på internet så får jag inte fram några sidor och kan inte heller logga in på msn/skype.

Går jag in på routern ifrån en annan dator så kan jag se att min dator finns där och jag har ett IPnummer. Vad kan problemet vara? Sitter på ett crackat windows 7 pro, Asus p35-d SLI eller vad det nu hette.

Måste tillägga att internet för resten av datorerna i huset har blivit jättesegt efter vi kopplade in 2 datorer i nätverket.
Tack för hjälpen!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..