Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick stå upp på l@n!

Postat av StrandsaTT den 2 Augusti 2010, 16:21
29 kommentarer · 216 träffar
Tjenixen alla 30 slak, nu tänkte jag dela med mig av en otroligt störda händelsen som ägde rum i helgen.

Jag och mina 3 polare skulle ut till en av killarnas sommarstuga för ett soft lan. Sommarstugan ligger ca. 4 mil från närmaste stad, och vi bor 10 mil därifrån. Ena killen och hans mamma kom och hämtade mig och mina andra polare med bilen. Vi packade in våra datorer osv osv sen åkte vi.

När vi väl var framme så packade vi upp datorerna i deras vardagsrum/kök vid ett bord. Till min förfäran så såg jag att det inte fanns några stolar. Jag påpekar det och dom säger " Bäst att vi hämtar dom då ". Vi går ut till bilen och dom börjar plocka ut varsin stol. Sen när jag ska ta en så ser jag att det inte finns några. Jag frågar dom varför och dom svarar "Men du skulle ju ha tagit med en?". Då var det såhär att familjen hade tagit med alla stolar från stugan hem för ommålning.

Jag visste inte vad jag skulle ta mig till och dom säger att om jag glömt ta med en stol så får jag väl stå. Vi kunde inte direkt åka och hämta en stol för att det var ju 10 mil hem. Sagt och gjort, jag stod upp och praccade cs i 2 dagar. Nu har jag bara ont i ryggen.

Disk: Har något liknande hänt er?

Stört lan?

155 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..