1
DH platser
Postat av Jikz den 31 Juli 2010, 22:10
34 kommentarer · 141 träffar
Nu är de så här att jag och några kompisar kommer inte så speciellt överens om var på DH vi ska sitta... :(
Eftersom jag vill kunna höra folk steppar när jag lirar cs och även css så vill jag kunna höra dem steppa , nackdelen är att en av kompisarna vill att vi ska sitta rätt så långt fram eftersom han vill kunna få gratis prylar från scenen och va med i tävlingar osv..
Hört massa folk klaga på att man inte hör alls bra inne i hallen pga ljudet...
Vill gärna veta var ni tycker man borde sitta , B hallen är inget alternativ vi har i tankarna...
Så vad tror ni , kan man sitta i mitten av dh och ändå höra tillräckligt bra eller ska man sitta längre bak för att höra folk steppa ?
Snackar om D hallen då alltså , och stav fel och annat skit :)
Vad tycker ni ?!
Eftersom jag vill kunna höra folk steppar när jag lirar cs och även css så vill jag kunna höra dem steppa , nackdelen är att en av kompisarna vill att vi ska sitta rätt så långt fram eftersom han vill kunna få gratis prylar från scenen och va med i tävlingar osv..
Hört massa folk klaga på att man inte hör alls bra inne i hallen pga ljudet...
Vill gärna veta var ni tycker man borde sitta , B hallen är inget alternativ vi har i tankarna...
Så vad tror ni , kan man sitta i mitten av dh och ändå höra tillräckligt bra eller ska man sitta längre bak för att höra folk steppa ?
Snackar om D hallen då alltså , och stav fel och annat skit :)
Vad tycker ni ?!
DH : var ska man sitta tycker ni
100 personer har röstat