Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DreamHack Summer 2010 Partytält-film

Postat av Kickarskiten den 27 Juni 2010, 02:24
5 kommentarer · 170 träffar
Tjena tjena, frammåt kvällen på dag1 blev jag sjukt seg/trött och gjorde typ ingenting så kom min polare tillbaka och gapade om att en DJ lirade QLIMAX 2007 ute i Partytältet så vi gick ut dit och jag blev genast piggare och på bättre humör.

Satt där inne ungefär 40 min och spelade in med kameran, skulle verkligen vilja uppleva trycket där inne igen men dum som jag är satt jag ju precis vid högtalarna dom här 40 minuterna så ljudet på filmen blev ju åt helvete.

Söker nu därför någon som har en film inspelad från när denna DJ'n lirade i Partytältet denna timmen? Hjälper om du bara har namnet på vad "DJ'n" hette som lirade också så kunde jag nog söka runt lite på internet.

Vet inte om det var just enbart QLIMAX låtar han lirade men det var ett jävla tryck med Hardstyle låtar b.la med "Brennan Heart - Remember Remember" och "Headhunterz - Megasound", snubben med dom gula hängselbyxorna och tshirt var också där å dansade runt också, så ni kanske känner igen er. :D

Skulle verkligen avguda om ni på något sätt kunde hjälpa mig!

Tack

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..