Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Kändes som mitt förra DH som var mitt första var en total waste eftersom jag bara satt och lira in princip så hade tänkt chilla mer nu njuta av stunden och göra dom aktiviteterna som finns samt träffa nytt folk.
#15 #16 Ni är mongon, går man på dh så sover man inte, för det är inte skoj då.. Sover man inte så förstör man immunförsvaret. Förstör man sitt immunförsvar blir man förkyld. Om man blir förkyld, så förstörs kroppen och det tar lång tid innan den återhämtas. In your face !
Jo jag tränar mycket, är 15 år tränar 5 fyspass i veckan, spelar hockey i u16-elit och jag kör inte någon bebisfys utan jag tränar grisfys. ( stavningen är inte den bästa, "men vem fan bryr sig"? )
#23 Nej men det säger sig själv, dessutom har jag blivit förkyld varje gång när jag lanat och kommer inte ta den risken igen, dessutom ska jag till Grekland dagen efter så pallar inte vara sjuk då.
minic.efs , Jag har läst om kroppen, I ca : 4 år. Jag tror defentivt att jag vet mer än du. Vad tror du om en tjockis åker på 5 fyspass i veckan? En riktigt grisfys? Ingeting. För kroppen måste ta "ställning" innan det sker förändringar och det händer inte på 3 dagar, zzz . Så snälla läs lite om näring och kroppens egenskaper så ska du se att du skrattar åt det du har skrivit.
#27 Skrattar åt dig. DH = 3dagar Förkyldning = 0 dagar ?
Man är inte förkyld i 1 minut om du tror det, man är förkyld i några dagar, man kanske är förkyld i en vecka kanske tom två. Spelar du dum eller är du dum ?
#28 En förkyling är ett virus, Inget annat. Dessa virus är alltid omkring dig, Men om ditt immunförsvar är dåligt så är det självklart att dessa virus tar sig in i dig. Men man blir inte av med immunförsvaret på 3 dagar. Och det är jag 100% på. Jag spelar själv hockey, Och genom min tränare har ha n hjälpt mig med närlingslära. Och om du tränar 5 ggr i veckan, Då kan du verkligen inte bli av med immunförsvaret på 3 dygn. DH är ingen jävla frysanläggning. Och man kan väl åka dit och sova? DH betyder inte att man måste dygna. Det är en datorfestival, Ingen dygna-festival..Och jag dygnar inte när jag är där, Jag är där för att umgås och ha kul. Klart att man kan sova också.
Det finns inget som säger att just för att du sover dåligt i 2-3nätter irad är det inte lag på att du ska bli förkyld i flera veckor, och även om du blir förkyld so what? Förkylningen finns det läkemedel mot :)
#33 samma här O.O ska till DH i sommar för första gången :D
mina kompsar sa dock att jag skulle hålla STEN kolla på hårdvara o så då det lätt blir bestulet.... pallar inte bli av med möss o så :(
#33 blev själv inte bestulen på något, men vi la alltid tröja/jackor ovanför t-bord/mus och sen hade vi alltid folk som vaktade..
Om du är där så kan du ju alltid be han som sitter bredvid att vakta dina saker eller helt enkelt ta med dig möss/t-bord när du ska sova.. Skärmen samt datorn vet jag inte vad du ska göra åt dock :P
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Chilla, lira, tanka;)
Nämen lira lite, kolla runt, !!äta billys!! & kolla cs :)
Jo jag tränar mycket, är 15 år tränar 5 fyspass i veckan, spelar hockey i u16-elit och jag kör inte någon bebisfys utan jag tränar grisfys. ( stavningen är inte den bästa, "men vem fan bryr sig"? )
Man är inte förkyld i 1 minut om du tror det, man är förkyld i några dagar, man kanske är förkyld i en vecka kanske tom två. Spelar du dum eller är du dum ?
Det finns inget som säger att just för att du sover dåligt i 2-3nätter irad är det inte lag på att du ska bli förkyld i flera veckor, och även om du blir förkyld so what? Förkylningen finns det läkemedel mot :)
Dessutom finns det nyttiga alternativ!
Några tips på att klara sig ?
mina kompsar sa dock att jag skulle hålla STEN kolla på hårdvara o så då det lätt blir bestulet.... pallar inte bli av med möss o så :(
Om du är där så kan du ju alltid be han som sitter bredvid att vakta dina saker eller helt enkelt ta med dig möss/t-bord när du ska sova.. Skärmen samt datorn vet jag inte vad du ska göra åt dock :P
Röka
CS
Röka
CS
film + Godis
Röka
CS
CS
Fast iofs, vet inte riktigt om det är du eller inte dock. Om det är du som känner Victor Lomander så är det nog du.
Det är ju rätt eftersom andra har tagit mitt.