Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dh överskattat

Postat av DisenTanken den 21 Mars 2010, 16:55
60 kommentarer · 75 träffar
jag har tänkt på en grej om DH.Att det är överskattat.Jag menar det nämnes så mycket och alla säger att det är så bra och grymt kul men. Jag menar det är inte så jävla kul. ett lan med svettiga killar och några fjortisar. Det är lite konstigt. Jag har själv aldrig varit på Dh men har varit tveksam om man ska ditt.Men min kusin och kompisar har varit där och de säger att det var lite övedrivet. Det var inte som de trodde.

EDIT:ok för alla ni som påstår att jag säger att DH suger har fel.Och ni som dömer mig för att jag inte varit där finns det tre stora anledningar.1 inga utav mina vänner ska ditt bara min kusin, men han röker och festar 24/7 så mina föräldrar litar inte på honom. det andra är jag har varit för ung enligt mina föräldrar.3 jag har varit på läger med min sport vid 4 tillfällen. Det jag säger är att de gör en stor grej över det. Det var det jag menade med texten innan.

Dh överskattat

187 personer har röstat

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..