1
DHS 2010..
Postat av AnguisH den 2 Februari 2010, 19:25
29 kommentarer · 171 träffar
Tjena fb..
Jag e lite nere.. pga.
Detta skulle bli mitt första DH..
Och min morsa ville veta lite mer om priserna så jag visade henne hur mkt allt kostade m.m men jag sa inte att dom hade ändrat till jkpin..
Hon sa att det såg skit bra ut men att hon skulle snacka ihop sig med min farsa..
Då sa jag att dom hade ändrat det till jkping och morsan blev lite fundersam om det skulle gå..
Så nu när jag kom hem från skolan satt hon hemma med min farsa och pratade om det så jag gick in som vanligt å hängde av mig min jacka och gick och tog mig en macka..
Så dom började snacka med mig om DHS..
(M) = Morsan
(F) = Farsan
(F) - Ska du ha med dig någon annan till Dreamhack?
(jag) - Ehh.. ja 2 polare och kanske en av doms farsa.
(M) - Aa.. för annars kan du nog glömma att du får åka dit..
(jag) - mmmh..
Och så gick diskutionen om jag fick åka eller inte..
Men sen ringde min polare och sa att hans farsa inte skulle med och då ja min morsa.. "-Vem var det?" (jag) "-min polare , han sa att hans farsa inte skulle med"
(F) JA! då kan du glömma att dra dit..
(jag) - MEN VA FAAN!!! Hur farligt är dh då på en skala,visst jag kan fattar att ni inte vågar släppa iväg mig till Jkping men jag kan väl få bevisa att jag kan ta hand om mig själv ngn fakking gång?!
(M,F) - Nej inte ännu du är för liten..
(jag) - För liten?!?!, Skojjar ni med mig?!
(M,F) - Nej! Tänk vad som kan hända om ngt händer dig? Vi kan inte komma om det skulle vara ngt för det är ju 35 mil till jkping!..
(jag) - Men det händer ju inget för vi kommer ju vara 3-5 pers som kommer gangbanga den som kaxxar så det e ju chill!
(M,F) - Nej! du får ända inte åka!
(F) - Eller jo.. kanske.. om du kan få någon annan av dina kompisar att ta med sig en som är 18+
Och min morsa incisterade..
Så.. antingen så får jag fixa fram någon som är 18+ eller så får ni här på fb änvanda eran erotiska fantasi och komma på en RIKTIGT BRA mening som jag kan använda för att få gå dit =P
Tack på förhud! :D
Okej för eran nyfikenhet så e jag 13 ;) fyller 14 i juli ^^
~zinac~
Jag e lite nere.. pga.
Detta skulle bli mitt första DH..
Och min morsa ville veta lite mer om priserna så jag visade henne hur mkt allt kostade m.m men jag sa inte att dom hade ändrat till jkpin..
Hon sa att det såg skit bra ut men att hon skulle snacka ihop sig med min farsa..
Då sa jag att dom hade ändrat det till jkping och morsan blev lite fundersam om det skulle gå..
Så nu när jag kom hem från skolan satt hon hemma med min farsa och pratade om det så jag gick in som vanligt å hängde av mig min jacka och gick och tog mig en macka..
Så dom började snacka med mig om DHS..
(M) = Morsan
(F) = Farsan
(F) - Ska du ha med dig någon annan till Dreamhack?
(jag) - Ehh.. ja 2 polare och kanske en av doms farsa.
(M) - Aa.. för annars kan du nog glömma att du får åka dit..
(jag) - mmmh..
Och så gick diskutionen om jag fick åka eller inte..
Men sen ringde min polare och sa att hans farsa inte skulle med och då ja min morsa.. "-Vem var det?" (jag) "-min polare , han sa att hans farsa inte skulle med"
(F) JA! då kan du glömma att dra dit..
(jag) - MEN VA FAAN!!! Hur farligt är dh då på en skala,visst jag kan fattar att ni inte vågar släppa iväg mig till Jkping men jag kan väl få bevisa att jag kan ta hand om mig själv ngn fakking gång?!
(M,F) - Nej inte ännu du är för liten..
(jag) - För liten?!?!, Skojjar ni med mig?!
(M,F) - Nej! Tänk vad som kan hända om ngt händer dig? Vi kan inte komma om det skulle vara ngt för det är ju 35 mil till jkping!..
(jag) - Men det händer ju inget för vi kommer ju vara 3-5 pers som kommer gangbanga den som kaxxar så det e ju chill!
(M,F) - Nej! du får ända inte åka!
(F) - Eller jo.. kanske.. om du kan få någon annan av dina kompisar att ta med sig en som är 18+
Och min morsa incisterade..
Så.. antingen så får jag fixa fram någon som är 18+ eller så får ni här på fb änvanda eran erotiska fantasi och komma på en RIKTIGT BRA mening som jag kan använda för att få gå dit =P
Tack på förhud! :D
Okej för eran nyfikenhet så e jag 13 ;) fyller 14 i juli ^^
~zinac~