Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misslyckat LAN...

Postat av Låst Konto 205885 den 3 Januari 2010, 19:31
25 kommentarer · 58 träffar
Tja allihopa, Här sitter Jag ensam i ett mörkt rum framför datorn, omringad av datorer vars datorstolar är tomma...

Allting började med att jag och 6 andra polare skulle LANa i en lokal vi hyrt över helgen, första kvällen kom vi alla dit samtidigt typ och kopplade upp oss osv, var skojj, men sen var det en av mina polare som hade fått sms av en av sina tjejkompisar som sa att det var fest och min polare taggade till som fan! Så han drog iväg dit men vi andra satt kvar och nu till det mest förjävliga!

Festen som min polare hade dragit på hade spårat ur helt jävla totalt fick jag reda på via ett sms.

"Jaha fan vad surt, han får väl komma hit och lira med oss igen då" tänkte jag, men då jävlar vettni fragbitare. Jag hade tagit av mig headsetet för att snacka lite med en polare när jag hör typ asmånga röster utanför lokalen, och då öppnas dörren och in kliver min polare, ser lite halvfull ut och efter honom kommer typ 30 pers, varav 25st är fulla, och dom bara slår sig ner på golvet och börjar röka och dricka mer och för liv som fan mitt under våran VoA25 raid, och jag blir så jävla less och sitter där och kokar resten av kvällen, runt 05.00 när de sista dragit så sitter min kompis (full) och garvar och tycker hela skiten är skitroligt medan jag och mina polare bara vrålar ut som bara fan rätt upp i hans fulla ansikte!

Eftersom detta var igår så är han nykter nu osv men jag ger blanka fan i om han ser denna tråd för jag hoppas han vet att han har gjort fel annars är han fan pantad.

Tycker ni att han har gjort fel?

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar