Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jävla kryp!

Postat av Kelsner den 8 Augusti 2009, 04:28
19 kommentarer · 60 träffar
Sitter på lan, är ensam kvar vaken, polaren stack på toa för någon timme sen o har inte kommit tillbaka :o Antar att han gått o lagt sig i sitt rum eller bara lämnat mig här buhu ;(

Well well, nu till saken.. Satt o tittade runt lite här på fb, på alla dessa roliga trådar, mitt i allt mitt läsande känner jag bara för att titta bort från skärmen ett tag, tittar upp i taket, o vad ser jag där, jo, en såndär jävla "källarspindel", inte en liten en, utan hyfsat stor, hoppar till lite, är vanligtvis inte rädd för spindlar så, men tkr bara att dom är så jävla äckliga, speciellt när dom är sådär stora... Så jag tar min ny inköpta wow "kartong" o försöker mosa den mot väggen, smäller på kartongen o träffar, mosar lite extra bara för att den ska dö ordentligt, men icke.. Då ska den jäveln överleva.. Han ramlar bara ner på golvet.. Men där får jag död på den jäveln. Stolt som jag blev satte jag på mig headsetet igen.. Och då kommer en jävla harkrank upp mitt i ansiktet på mig, och jag blir tvungen att hoppa till igen.. Tar fram mitt vapen igen, kartongen, men förgäves, harkranken flyger vidare o sätter sig på väggen lite längre bort, och jag orkar inte gå dit... ;( Och nu ser jag att det sitter två harkranks liknande varelser på väggen.. Fyfan...

Kände bara för att skriva av mig lite efter denna hemska upplevelse. Hade ändå inget roligare för mig.

Och förlåt fragbite, men det lär bli regn imorgon, med tanke på att jag dödade den där spindeln...

På tal om ingenting o bara för att skapa diskussion, står FB för FragBite eller FaceBook?! :o

EDIT: Men för i HELVETE (!), den där jävla spindeln vägrar seriöst att dö, han börjar gå igen.. :@ Hur fan får man död på dom? Är jag för klen för o mosa en jävla spindel eller? ;( Tror att någon måste börja träna igen...

FB = Fragbite eller FaceBook?

28 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..