Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

diablo 1 problem!

Postat av scrab den 26 Januari 2009, 00:38
7 kommentarer · 84 träffar
Tja fragbite!

Jag och min polare sitter och lanar och vi är jävligt sugna på klassikern diablo 1. Men när vi trycker på Local area network IPX (ja, det står IPX och inte IPC) så står det att det inte går. Hur fan ska vi lösa detta? nån som har lösningen? har absolut ingen aning om vad ipx är, men jag kan tänka mig att jag ska installera någonting som har med ipx att göra.

Om någon har lösningen så skulle vi vara sjukt tacksamma!!

alla tips är varmt välkomna =)

EDIT: #1 tack för svaret, vi har fixat det nu. så nu funkar det att gå in på själva Local area network grejen.

Men nu har vi stött på ett till problem, vi kan inte hitta varandra :s båda har testat att creata, nån som har svaret på det?

#2 onödig kommentar... vi gillar spelet, vi spelar spelet. :)

EDIT2: #3 okej, ska testas. dock så var vi redan i samma nätverksgrupp, men testa kan man ju alltid göra: )

EDIT3: Nepp funkar inte. Men när man trycker på Local area network så finns det bara alternativet "Create game" och inte "Join game"... hmm ? om någon har nån erfarenhet gällande detta skulle det vara riktigt gulligt om ni kunde skriva lite :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..