Tja!
Har ett problem min kompis ska ansluta till min hamachi server står det Awaiting Cd Key Authorization. Jag har öppnat portar i routern och stängt av PB men det funkar inte. WC3 funkar så det är inte fel på hamachi.
Tacksam för serriösa svar
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
2. Garena är som ett helt eget nätverk, när man startar garena (som är ett eget program) så finns det en rad olika spel att välja mellan -cs-wc3 m.fl. Du connectar sedan till ett av rummen och väljer sedan ett yterliggare rum med spelare i. När du gjort detta finns det en knapp "start game"- wc3 startas och sen är de bara att klicka på knappen "local area games" (tror den heter så-in game alltså) och så ligger ofta servrar uppe som folk lagt upp så connectar du och så möter du andra.
www.getdota.com
Tanka DotA där först och lägg in det i mappen "Download" i wc3 foldern, alltså, i maps klickar du in dig först.
Klickar du in dig på Battle.net när du startat spelet så kopplas du upp dig online(du behöver skapa en användare, tar 30 sec) sedan klickar du in dig på Game List, och kollar sedan efter customgamesen som du vill köra.
Du kommer troligtvist har problem med shops och spelstil när du börjar. Tips är att inte köra så aggressivt. Det är så fel i HoN när man kan tanka creeps/torn/hero som vissa str baserade heroes i lvl 1-7.
Btw: G-arena är full av ryssar och idioter, Battlenet är full av leavers.
Bara att välja själv vilket du vill spela mot tbh.
När du har huvudrutan uppe står där Game till vänster, tryck där
Sen väljer du War3 RPG
Sen letar du upp Europe och tar ett Europe DoTArum som du kan komma in i. Eller ett svenskt, kvittar
Tryck sen på Settings vid Start Game-knappen. Först letar du upp War3 RPG om den inte redan är vald och sen där det står Executable Settings letar du upp "C:\Program Files\Warcraft III\war3.exe" eller var du nu har den och sen trycker du på update. Se till att ha nyaste WC3 installerat också och sen close.
Sen trycker du på Start Game. Väl inne tar du local area network och sen ska där dyka upp rum.
#8 ah. Starta WC3.exe utan Garena, sen går du in på battle.net så ska den uppdatera automatiskt till senaste versionen tror jag :) Sen startar du spelet genom Garena så ska det nog gå! Glöm inte bort att hitta ett rum med många spelare i så där finns games uppe
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
2. Battle.net?
3. http://www.gamereplays.org/her oesofnewerth/portals.php?show= page&name=heroes-of-newerth-do ta-hero-comparison
Mycket bättre än Garena imo.
#3 tackar :)!
Tanka DotA där först och lägg in det i mappen "Download" i wc3 foldern, alltså, i maps klickar du in dig först.
Klickar du in dig på Battle.net när du startat spelet så kopplas du upp dig online(du behöver skapa en användare, tar 30 sec) sedan klickar du in dig på Game List, och kollar sedan efter customgamesen som du vill köra.
Du kommer troligtvist har problem med shops och spelstil när du börjar. Tips är att inte köra så aggressivt. Det är så fel i HoN när man kan tanka creeps/torn/hero som vissa str baserade heroes i lvl 1-7.
Btw: G-arena är full av ryssar och idioter, Battlenet är full av leavers.
Bara att välja själv vilket du vill spela mot tbh.
När du har huvudrutan uppe står där Game till vänster, tryck där
Sen väljer du War3 RPG
Sen letar du upp Europe och tar ett Europe DoTArum som du kan komma in i. Eller ett svenskt, kvittar
Tryck sen på Settings vid Start Game-knappen. Först letar du upp War3 RPG om den inte redan är vald och sen där det står Executable Settings letar du upp "C:\Program Files\Warcraft III\war3.exe" eller var du nu har den och sen trycker du på update. Se till att ha nyaste WC3 installerat också och sen close.
Sen trycker du på Start Game. Väl inne tar du local area network och sen ska där dyka upp rum.
Men funkar fortf. inte ....
Jag har gjort precis som du säger ..
men vet bara inte om jag har rätt update. vart hittar jag rätt?