Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det

Postat av kakkelito den 1 Juli 2008, 01:55
13 kommentarer · 173 träffar
[Förra veckan] TOPIC SKA VA "DET PERFEKTA LANET" =)

Det "perfekta" lanet , det var så jag trodde det skulle bli åtminstonde... Vi var tre kompisar som lanade

På söndag eftermiddag anländer jag och vi kallar han FREDDE till min kompis med datorn och tagget på topp. Kopplar in min underbara maskin och vi börjar nöta wow... detta pågår i 3 dagar.

Tisdag natt händer detta; FREDDE får för sig att han vill koppla in sin skärm till 42" LCD tv'n.. dock brydde jag mig smått om honom.

Det fanns ett problem där, FREDDE satt bredvid mig och han ska börja koppla loss sladdar och då ryker min dator. Och jag blir smålack och startar om datorn då. Men det finns ett problem.. När jag väl startat om datorn så fastnar skiten på just "Windows" rutan.. med den där lilla mätarn som går ------- -------- hela tiden. Sen kommer det upp en blå ruta fort som fan sen startas den om igen. Och innan den startar om sig utav sig själv så kommer två klick ljud.. Klick! Klick! KABOM! Datorn är omstartad och jag är helt paff.. Jag har lämnat in skiten på "Felsökning" som de i affären kallade det och de skulle vara klara till ungefär Tisdag eller onsdag. Det sade han i telefonen iallafall.

DISKUSSION: Vet någon vad felet kan vara och har ni själva råkat ut för en dum "FREDDE" på era lan?

Tack återigen till FREDDE som saboterade mitt lan!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..